Kunder

På denne side finder du et par eksempler på de opgaver og kunder jeg har haft de seneste år.

Nordhavnstunnelen

Siden 2022 har jeg været en del af det internationale team, BESIX - MTH JV - som bygger Nordhavnstunnelen, som forbinder Østerbro med Nordhavnen i København. Jeg er stakeholder manager med ansvar for at håndtere interessenter i et tæt samarbejde med Vejdirektoratet, som er bygherre på projektet. Håndtering af interessenter består blandt andet af at afholde nabomøder, skrive naboinformation og nyhedsbreve, udvikle - og afholde events (første spadestik, åben byggeplads m.m.), udvikle kampagner og byggepladsinformation.

Realdania - BLOX

Fra januar 2008 til november 2018 var jeg tilknyttet BLOX (det tidligere Bryghusprojekt) som ekstern rådgiver med ansvar for kommunikationen. På BLOX tilrettelagde jeg kommunikationen af projektet i samarbejde med projektchefen. Jeg stod for den daglige kommunikation og information til borgere og naboer, vores Åbent Hus arrangementer i BLOX' showroom, arrangementer og omvisninger på byggepladsen. Jeg var ansvarlig for BLOX hjemmeside og for BLOX profil på de sociale medier. Jeg har, i samarbejde med et eksterne bureauer, stået for hhv.

Kvæsthus- og Sankt Annæ Selskabet

Fra foråret 2011 og frem til foråret 2017 var jeg tilknyttet Kvæsthusprojektet og Sankt Annæ Projektet, som ekstern rådgiver med ansvar for kommunikationen. Jeg har stået for at udvikle og skrive kommunikationsstrategi og kommunikationsplaner, som vi har styret efter i begge projekters levetid. Jeg har været involveret i udvikling af det grafiske univers og opbygning af hjemmesider. Da projekterne var anlægsprojekter, som har haft stor indflydelse på de mennesker der bor og færdes i området, har jeg i alle årerne været i tæt dialog med borgere og naboer til projekterne.

Frederiksberg Kommune

I 2019 udviklede jeg sammen med Morten Asbjørn Jensen et forløb til By, Byggeri og Ejendomme i Frederiksberg Kommune. Vores forløb gav de involverede ledere og medarbejdere metodehjælp til selvhjælp. Vi hjalp dem med at håndtere en af afdelingens helt store udfordringer: Alt for mange klager og alt for få positive forventninger, når de bygger. Det var et forløb som gav rigtig god mening for både ledere og medarbejdere.

Et forløb som Morten og jeg med glæde vil udrulle i alle landets kommuner, hvor der bygges.